Sportlov <3



HEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!
Omg, det var länge sen. HEHEH xD Japp. Snart är sportlovet slut då :( Och snart börjar skolan. Jag har inte gjort något speceillt men i Tisdags så var jag på bio och såg "Percy Jackson och
Den var jätte bra, den får 5 av 5 stjärnor av mig :P :D Hah, japp den är på bio nu så ja XD Den var iallafal jätte bra :D Sen i Onsdags så var jag och badade i ************* med min kompis :D Det var roligt XDD
Japp, :D :D Hehehehehhehehee aa men det var typ allt .... Heheh hej då ses! <33
Hahah och om 3 veckos är det påsklov :P Och snart SOMARLOV!! Hahah :P Förresten så är det Mars nu och snön har inte ens smält ;o!!! Aja kramis, ses // Vicki


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur jävla många djur har ni?

2010-03-06 @ 13:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0