Purikura

PuriCute!
Hej hej!

Jag tänkte tipsa om en jättebra sida, där man kan göra sina egna Purikura bilder!
Klicka här för att komma till sidan!

Japp! Hoppas att ni har användning av den.
Idag ska jag se "Wild Ocean" på Cosmonova. Hoppas den är bra! Fast det är lite läskigt med så stor skärm tycker jag :$! Det känns som det är på riktigt!

Gäsp, jag gick upp aldelses för tidigt för att ha lov :O! Halv 8! Snyft, vaffö det jag ville ju sova...

Ito sover i alla fall just nu. Vilken lyx hon har! Jag städade hennes bur igår även om jag inte orkade.
Men så är det med att ha ett djur! Man måste ta hand om det!

//Andreeeiiis


Kommentarer
Postat av: Anonym

ito är så söt!

2012-08-05 @ 09:38:39
Postat av: Anonym

ito är så söt!

2012-08-05 @ 09:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0