Lite om min dag

Man haj!

Spelade med bandet idag <3! Det var väldigt roligt. Vi skulle försöka spela en låt som vi aldrig hört förut.
Ja, det var lite svårt, men lärorikt...
Sen fick vi hjälp av en lärare och då lät vi som riktiga proffs! Vi är riktigt duktiga!

Min lilla Pit (ito) sover så sött i sitt hus ♥! Det är bra, man ska vila. Det är precis vad jag också känner för,
för jag har så ont i huvudet, snyftsens.

Kanske borde ta att vila lite nu ändå, så jag inte är dödstrött imorgon.
Snyft, glömde matteboken idag, så jag hade inget att göra. Så jag hjälpte Vicki i stället;).
Men hon var så trött så i slutet orkade ingen av oss...heh.
 
Hoppas ni mår bra, Ito hälsar //Andreeeiiiis



Kommentarer
Postat av: Lici

Har också ont i huvudet, inte roligt :(

2010-03-09 @ 15:00:40
URL: http://licislilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0