Tillbaka

hallijsan fluffisar!

Jag är hemma! Ni anar inte hur skönt det känns efter en 8 timmars lång bilfärd.
har varit utan min Ito i en vacka nu:'(! Jag saknar henne jättemycket! Min lilla Pit!

I Åre var det helt fantastiskt! Här hemma är det otroligt tråkigt och trist i jämförelse:(.
Hur står ni ut?

I morgon ska jag åka och hemta min Itan <3! Jag längtar efter henne sååå...



Japp! Nu är jag trött efter att åkt bil så länge. Men glöm inte bort melodifestivalen 4
idag! Och för alla er som påbörjat ert sportlov den här veckan, säger jag bara: njut!
Njut av er ledighet! Jag och Ito hälsar till er och skcikar 1000000000000 kramar xD!

//Andrea

Kommentarer
Postat av: jessica

ska du gå i skolan den här veckan??

2010-02-27 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0