Nya bilder på Pit

Hej fluffs!

Jag ville bara säga att jag tänkte göra om den här bloggen lite.
Vicki skriver inget längre, så det är bara jag :(.

Tänkte kanske göra en ny header och så ;)!
Japp!



De här bilderna är nya och färska :P! Japps, det är bara ni som får se dem,
alltså ni som är inne på vår blogg, hoho! Den stora stocken är Itos nya leksak!



Kramiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisar från mig och Pit!

Krama, nospuss //Ito

Kommentarer
Postat av: sandra

hej jag är vickis kompis sandra gud så himmla söt dvärghamsater duhar hoppas du får en underbar vecka många kramar från sandra

2010-04-25 @ 21:31:48
Postat av: andreeiiis

Sv: tack så supermycket <3

2010-04-29 @ 08:00:37
Postat av: Anonym

åhhh så söt!

2012-07-23 @ 09:09:11
Postat av: Anonym

gud så söta! du min hamster fick en liten pinne och hon stoppade in hela i kinden! jag ger henne aldrig mer sånna igen! :D

2012-07-23 @ 09:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0